Subject: FW: Kure tn ristmik
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 23 Apr 2025 07:31:32 +0300

Palun reg

From: Almi OÜ <[email-masked]>
Sent: Tuesday, April 22, 2025 7:49 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Subject: Re: Kure tn ristmik

Tere,

1. DP järgsed piirid lisatud joonistele

2. Siin kahjuks pole võimalik parandada olemasolev olukord kus vesi voolab 
Kure tee maa-alalt riigitee krundile. Me ei saa lasta sademeveed teelt 
erakruntidele ka. Rekonstrueerimisega tekkib teemaa-alal haljasala kus imbub 
suurem osa vett tsisse. Olemasolev olukord on praegu selline:

3. Lõige 2-2 parandatud

4. Asendiplaanil näidatud ümbertõstetava 221 märgi asukoht

5. Saadan korrigeeritud ja allkirjastatud projekt uuesti. Huvitatud isiku 
kontakt: Eduard Laine (tel. +372 5528611, [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> )

Lugupidamisega,
Aleksei Solovjov
Almi OÜ
+372 56498963

Kontakt Krista Einama (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval T, 22. aprill 
2025 kell 09:36:

Tere,

Tänan. Edastan projektlahendust täpsustavad märkused.

1.	Kanda peale DP järgselt eraldatav teemaa krundi piirid Kure tee sujuva 
plaanilahenduse koostamiseks/hindamiseks.
2.	Kure tee vertikaal vajab täpsustamist/lahendamist riigitee alusel maal. 
Riigitee alusele maale sademevett mitte juhtida.

3.	Lõige 2-2 konstruktsiooni aluskihid peavad ulatuma peenra alla kandevõime 
tagamiseks.
4.	Jooniselt ei selgu, kus asub ümbertõstetav liiklusmärk 221 Anna teed 
praeguses asukohas, palun näidata.
5.	Peale korrigeerimis projekt allkirjastada ja esitada heakskiidu saamiseks 
ja  lepingu sõlmimiseks huvitatud isikuga. Kas on võimalik esitada huvitatud 
isiku kontaktandmed, et saaksin ühendust võtta.

Tervitades,

  Krista Einama

  Peaspetsialist

  Projekteerimise osakonna

  kooskõlastuste üksus

  tel 5862 7026

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.